Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
=OPS= Old Polish Spirit DCS / [MISJA] OPS=KOREA
« Ostatnia wiadomość wysłana przez =OPS=Lipas dnia Kwiecień 21, 2018, 19:51:34 pm »
Jako, że zrobiłem nową misję, zakładam wątek tutaj. Pierwsza wersja została już przetestowana i teren nie wszystkim odpowiadał (Mineralne Wody - Nalczik). Dlatego zrobiłem drugą wersję w znanej nam lokalizacji pomiędzy Soczi a Gudautą. Obrona lotnisk składa się z zestawów strzeleckich Vulcan i Szyłka w ilości po 7 (skill excellent). Nie dałem obrony rakietowej, bo takowej jeszcze nie było w czasie wojny koreańskiej. Ataki na lotnisko są możliwe, bo czemu nie, choć nie jest to głównym celem misji jakim jest klasyczny dogfight. Zobaczymy jak się będzie sprawować obrona lotnisk, czy trzeba będzie ją zwiększyć lub/i rozszerzyć. Nie chcę w misji dodawać też maszyn, które wówczas nie występowały, trochę to bez sensu, mamy przecież inne misje. Jednak wszelkie sugestie są mile widziane, temat jest rozwojowy.
2
=OPS= Old Polish Spirit DCS / Odp: =OPS= Rekrutacja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez =OPS=padonis dnia Kwiecień 20, 2018, 00:32:49 am »
Tak się narobiło, że kolega MOSKQUITER_PL dołącza do =OPS=.  ;D
3
Fix z pierwszego linku pobierałem już wcześniej, w ogóle nie działa.
Link podany do STA - niby są tam w pierwszym poście pogrubione i na niebiesko nazwy modów ale zachowują się jak zwykły tekst a nie linki. Na stronie 16-stej piszą, iż trzeba ściągać mody przez uTorrent. Właśnie go ściągam i poszukam co trzeba.
Link do fixu do moda (4shared) - tragedia, nie mogę się zarejestrować na 4shared (facebook na moim pc-cie odpada kategorycznie).
'Masz konto? Zaloguj' i rzeczywiście, są pola do logowania: email i hasło.
'Nie masz konta? Zarejestruj się' i *trolled* bo nie mam jak się zarejestrować - brak pól do wypełnienia. Są tylko dwie jedyne opcje: 'Masz konto? Zaloguj' oraz krzyżyk do zamknięcia okienka.
4
Steel Fury: Kharkov 1942 / Стальная ярость: Харьков 1942 / Odp: Dostrzeżone błędy / prośby o pomoc
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andres87 dnia Kwiecień 18, 2018, 22:43:43 pm »
Faktycznie, dawno nie instalowałem czystej wersji.

Mogło mi się coś pomieszać :778:

Przy okazji znalazłem jeszcze - Fix Widescreen Bug :
http://tanksim.tk/modules/wfdownloads/singlefile.php?cid=17&lid=62

Edit :

Mod STA dodaje plik - interf.engcfg

Tutaj fix do moda :

https://www.4shared.com/rar/KiLOSIYVei/v09_fix_widscreen_v104_SepUpd_.html
5
Dzięki, ale niestety, to wygląda tak:
...data\k42\loc_rus\levels
I w pierwszym folderze 'levels' mam folder 'LEVELS' oraz plik cur_mission.engcfg
Potem w 'LEVELS' są foldery:
common
   w nim pliki snd_list.engcfg i snd_list_ger.engcfg
hum_cfg
   w nim plik snd_patterns_ger.engcfg
SCRIPTS
   w nim folder CM_RKKA_1
      a w nim plik CA10_Chepel_scripts.engcfg

W żadnym z plików nie ma linijki con_text (mam Notepad++, poza tym wiele linijek tam nie ma do oglądania więc nawet nie używałem opcji 'szukaj' tylko wzrokowo leciałem).
6
Steel Fury: Kharkov 1942 / Стальная ярость: Харьков 1942 / Odp: Dostrzeżone błędy / prośby o pomoc
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andres87 dnia Kwiecień 18, 2018, 19:55:01 pm »
Witaj,

Myślę, że to powinno pomóc :

1. Należy wyszukać i otworzyć ten plik ( w Notatniku):

...data\k42\loc_rus\levels\levels\interf\interf.engcfg

2. Znaleźć wpis:

    con_text,   text,      512,    64,    80,    1, 0xffffffff,   true, con, 1, 0xffd0e0e0, 8, 12, , , true;

3. Zmienić cyfry 1->.8

Powinno wyglądać to w ten sposób :
   
con_text,   text,      512,    64,    80,    .8, 0xffffffff,   true, con, 1, 0xffd0e0e0, 8, 12, , , true;

4. Zapisać


Osobiście polecam zainstalować moda STA :

http://stasf2008.forumotion.com/t6-stasteel-fury-1-2

Jest w nim zintegrowany "Unofficial_patch_SF_v0.1_eng,Compass Mod"
7
Hej, niedawno kupiłem SF i mam problem z rozdzielczością.
Gram na monitorze 1920x1080 na systemie Win 10. Aktywowany Unofficial_patch_SF_v0.1_eng.  widescreen_bug_fix znaleziony w czeluściach internetu nie działa wcale. W opcjach samej gry zmiana rozdzielczości nie skutkuje niczym. Gra cały czas wygląda tak samo. Góra ekranu ucięta, dół prawdopodobnie też, wygląda to jakby gra próbowała wyświetlać rozdzielczość 1920x1200 na monitorze 1920x1080. Nie mam bladego pojęcia co robić z tym fantem. Teoretycznie da się grać ale straszliwie rzuca się w oczy.
https://imgur.com/a/ZuNiQ
8
Gry z "domieszką" / Odp: ARMA III
« Ostatnia wiadomość wysłana przez piter306 dnia Kwiecień 16, 2018, 21:37:18 pm »
Z Arma III największy problem to jest, że od tylu lat nie są w stanie nauczyć AI jeździć. Nie dam Bohemii więcej kasy aż tego nie poprawią :026: ale jednak granie Tetami z RHS-a sprawia mi jednak radochę, (waniliowej Army nie tykam nawet przez 6 kondomów). Zwłaszcza, że jakiś zdolny gość zajął się starym modem SmarterTanks, może coś z tego wyniknie. Do A2 był też mod Mechanized Infantry Tactics, oczywiście tępaki z Bohemii nie mogli tego zimplementować w A3, bo jeszcze trzeba by było autorowi jakąś kasę odpalić. W sumie podziwiam community za to, że odwalają połowę roboty Bohemii przy różnych modach.
9
Myślarnia / Odp: Co sądzicie o obecnych wydarzenia w Syrii (kwestia Izraela)?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Philip79 dnia Kwiecień 16, 2018, 17:47:05 pm »
właściwie to w tej kwestii polecam dziejszy wpis z mojego bloga, bo musiałem sobie cos napisać, jak tak wczoraj siedziałem sobie i czytałem w jaki sposób w ogóle media opisują to co sie tam wyprawia.
https://polskowybacz.wordpress.com/2018/04/16/igrzyska-czas-zaczac/
Dzieci się rakietami zaczęły bawić  :058:
... a najbardziej chyba śmieszy mnie stanowisko Francji, która zapewne ma nadzieję, na odwrócenie uwagi od szamba, które leje się strumieniami, ulicami ich miast. Dzielni Francuzi strzelają korkami od szampana?  :047:
10
Steel Armor: Blaze of War / Стальной удар: Оскал войны / Odp: Celownik M60A1 i T-62
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Philip79 dnia Kwiecień 15, 2018, 02:19:17 am »
Dziękuję za wkład pracy w powyższych postach, na pewno się nie zmarnuje, a nawet przyda, bo jak będę pisał o SABOW (a taki mam plan), to z pewnością wykorzystam wiele materiałów z tego forum, a i nie jednemu jeszcze wielokrotnie będę zawracał 4 litery.

Także dziękuje za "rzucanie okiem w bloga" (staram się delikatnie ścierać, nie zeskrzybuję jak zaschnie), bo to jest tak, że jak coć załapie w Graviteam, to dostaje jakiegoś "starogreckiego eureka", i lece cos napisać, żeby nie zapomnieć.
Co do mojej znajomości Graviteam, to dziekuję za komplement, ale nadal kupę rzeczy, za cholere nie mogę zrozumieć, szczególnie w przypadku MIUS FRONT i widze nie tylko ja, bo nawet gdy ogladam bardzo liczne materiały na YT, to widzę, że autorzy też nie do końca rozumieją niektóre kwestie.

Ostatnio morduje sie ze zrozumieniem zasad działania naprowadzania artyleryjskiego (niby całkiem prostego), ale okazuje się, że jak w grę zaczyna wchodzić komunikacja i jej rodzaje, czy sygnalizacje flarami, nie wspomne o diabelstwie zwanym komunikacją pomiędzy rangami dowódców, a do tego jeszcze biegający wokoło panowie od kabli i wmieszanie w to wszystko punktów dowodzenia, to robi sie chwilami niezły magiel, jak np w jednej bitwie ma sie jakieś 2 baterie dział z poza mapy "off map" i do tego jakieś plutony moździeżowe czy dział na mapie, to mozna dostac białej gorączki próbując zrozumieć jak oni się za soba komunikuja czy przekazuja sobie dowodzenia nad kontrola artylerii.

Jakby mało było wszystkiego, to cały szereg symboli pojedynczych jednostek oznaczających przeróżniste raporty, stały i chwilowe (brakuje tylko raportu "idę na kupę, bede strzelał za 15 min"). Ale dojde do tego wszystkiego, bo juz po prostu za daleko zaszedłem, żeby się zniechęcać. Tym bardziej, że mam do czynienia z produktem na prawde dobrze zrobionym, chyba pod każdym względem. Oczywiście jest masa krytycznych komentarzy ale wynikają one w 99% z głupoty graczy, dla których po prostu ta gra nie jest przeznaczona nawet jakby bardzo chcieli, po prostu brakuje im IQ, które jest znacznie niższe od AI gry. Więc o czym tu gadać, albo tym bardziej tłumaczyc coś takiemu delikwentowi.

A najlepsze w tym wszystkim jest to, że tam na prawdę nie ma błedów i gra jest dopracowana w najmniejszych detalach. Chyba najwięcej pracy włożyli w AI zachowania się jednostek. No ale to juz chyba 20ty DLC wyszedł.
Niby instrukcja obszerna, tutorial nieźle zrobiony, a wszystkiego nie da sie wyjaśnić, nawet na forum oficjalnym Graviteamu, najczęśniej są odpowiedzi zaczynające sie od słowa "prawdopodobnie", a twórcy jakby celowo zostawiają mała tajemnice poliszynela.

Czasami się zastanawiam, co za ludzie tam siedzą i robią przy tym projekcie (jakies zmodyfikowane androidy może, albo wyższe formy inteligencji pozaziemskiej). Albo po prostu ich wódka na nich tak działa.
Strony: [1] 2 3 ... 10