Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Woda, ziemia, powietrze / Odp: BoS/BoM/BoK czyli Battle of Stalingrad/Moscow/Kuban
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Wacha dnia Dzisiaj o 16:43:20 »
Zależy od ceny i zaawansowania. Naprawdę brakuje mi T34 vs Tiger :|
2
Steel Beasts Pro Personal Edition / Odp: [SB Pro PE] Wspólne pancerowanie on-line
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Wacha dnia Dzisiaj o 16:40:25 »
To niech będzie Niedziela - między 7 a 8-mą wieczorem, czy raczej inna pora?
3
Steel Beasts Pro Personal Edition / Odp: [SB Pro PE] Wspólne pancerowanie on-line
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jaras170 dnia Listopad 17, 2017, 23:16:31 pm »
W końcu zaktualizowałem Dongla, nie wiem jak będzie u mnie z dostępnością kompa jutro, ale myślę, że raczej w niedzielę jak coś :)
4
Woda, ziemia, powietrze / Odp: BoS/BoM/BoK czyli Battle of Stalingrad/Moscow/Kuban
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zaratustra dnia Listopad 17, 2017, 22:16:42 pm »
Też mi się to podoba i jak znam siebie, na pewno kupię...
5
Steel Beasts Pro Personal Edition / Odp: [SB Pro PE] Wspólne pancerowanie on-line
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Wacha dnia Listopad 17, 2017, 22:01:21 pm »
Czy ktoś miałby ochotę coś.... np jutro lub w Niedzielę?
7
Steel Beasts Pro Personal Edition / Odp: Bugi i ciekawostki. Screeny i filmiki.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andres87 dnia Listopad 16, 2017, 20:55:11 pm »
Niestety, armata nie ma żadnej kolizji z obiektami i jest faktycznie niezniszczalna.
Tak mi się wydaje, że to jest wina głupawego AI, przy skanowaniu stref obijali by lufę o drzewa, budynki i wszystko inne.  :058:
8
=OPS= Old Polish Spirit DCS / Odp: Wspólne latanie =OPS= w sieci
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zaratustra dnia Listopad 11, 2017, 11:08:47 am »
Dziś, to zgodnie z tradycją, wypadałby RoF  :024:.
9
Steel Beasts Pro Personal Edition / Odp: Bugi i ciekawostki. Screeny i filmiki.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez macieksoft dnia Listopad 09, 2017, 18:31:59 pm »
Jedziemy dalej. Kolejne ciekawe sytuacje uchwycone okiem kamery.

M-60A3 zniszczony przez sojusznika AI. Czyli prawie jak BF2  :053:
Piętą achillesową T-72 jest jego... ...Przedni pancerz... Nawet HEF go przebija :-P
RPG w wersji kinetycznej, przebija czołgi na wylot.



Takie sobie trafienie w peryskop z zabawkowego pocisku APFSDS-T 30mm które urwało łepetynę kierowcy. Dla porównania LEO trafiony w peryskop z prawdziwego SABOTa nic sobie z tego nie robi.
Perfekcyjny strzał z RPG. Może działa się nie da zniszczyć w taki sposób, ale cały czołg już tak :047:



Na koniec, żeby nie było że opluwam SB PRO PE to wrzucam ciekawy feature.



Jak widać brakuje kilku kostek ERA. I to dokładnie tam gdzie uderzały pociski HEAT.
Czyli mamy dokładną symulację ERA. Jakoś developerzy się nigdzie nie chwalili (albo to ja jestem ślepy) że w wersji 4.0 doszedł taki feature. W 3.0 ZTCP kostki były na stałe i nie strzelały, tutaj jak widać jest OK i kostki strzelają.
10
Woda, ziemia, powietrze / Odp: Rule the waves
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Philip79 dnia Listopad 07, 2017, 11:54:47 am »
Mogę dodać jeszcze "słów kilka" na temat gry, gdyż na pewnych forach, których pisuje czasami i poruszałem temat owej pozycji, to spotkałem się z bardzo pozytywnymi opiniami ludzi, którzy zaliczają się do grona "maniaków-psychopatów strategicznych"  :047: (z resztą tak jak tutaj, jedynie ze zmianą słowa ostatniego na "symulacyjnych" ) :047:
Ja na szczęście bądź nieszczęście, cierpię na obydwie odmiany tej jakże ciężkiej  choroby.

Tak więc, wielu twierdzi, że w Rule the Waves najfajniejsze jest projektowanie własnych okrętów i sterowanie postępem technicznym. Można sobie projektować całą flotę a później sprawdzić w boju. Niestety doprowadzenie do wojny jest dość trudne, a zwykle kończy się na wojnie z wszystkimi. Silnik "taktyczny" jest chyba analogiczny jak w innych grach tego wydawnictwa. Jest na średnim poziomie szczegółowości, ale dość łatwo zautomatyzować działania eskadr i rozgrywać rozbudowane starcia z wieloma okrętami.

Gra z pewnością zalicza się do bardziej złożonych pod względem mechaniki i ilości dostępnych opcji i rozwiązań, jednocześnie wiernych realizmowi i zgodności historycznej.

Poza samym rozgrywaniem bitew z owego okresu (z reszta dość unikalnego w grach), radość sprawia swoboda w rozwijaniu, budowaniu flot i konstruowaniu nowych okrętów, w oparciu o wyciągniete wnioski z poprzednich morskich starć.

Słowem, mówiąc, gra raczej nie będzie hitem popularności, gdyż jest złożona i za mało kolorowa dla przeciętnego "gimbusa" a to przecież ta grupa konsumentów jest motorem napędowym marketingu związanego z grami, na szczęście odnosi sie wrażenie,że twórcy mieli to szczerze w miejscu gdzie konczy sie kręgosłup i stworzyli grę dla dośc wąskiej grupy, jakże wiernych odbiorców :)

pozdrawiam.
Strony: [1] 2 3 ... 10