Autor Wątek: ARMA III - alfa  (Przeczytany 10110 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Andres87

  • Global Moderator
  • L55 Rheinmetall 120 mm
  • *****
  • Wiadomości: 364
  • Karma: +4/-0
Odp: ARMA III - alfa
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 19, 2015, 15:23:26 pm »
Wszystkie radzieckie i amerykańskie mają ręczne nastawy, RPG-7 niestety nie.  BIS nie zrobił odpowiedniej animacji.

A czasem ta kontrola ognia na bazię tej z SBka, którą Reyhard zrobił nie jest zaadoptowana do RHS ? wygląda niemal identycznie.

Ten mod - Noworosja i Ukraina  wygląda naprawdę  ciekawie i jest co najmniej na czasie :025: :024:

Co do mapy to już jest " w produkcji" , http://www.armaholic.com/page.php?id=26807
Wysłane z Atari 65XE za pomocą Klawiatury

Offline piter306

  • L44
  • ***
  • Wiadomości: 106
  • Karma: +2/-0
Odp: ARMA III - alfa
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 19, 2015, 16:36:23 pm »
Wydaje mi się, że Reyhard jest ważnym ogniwem RHS, szkoda że nie da się już łatwo stawiać serwerów w Armie, bo można by pośmigać Tetami  :045:

Offline macieksoft

  • L55 Rheinmetall 120 mm
  • ****
  • Wiadomości: 224
  • Karma: +0/-0
  • Laser Maverick :-)
Odp: ARMA III - alfa
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 19, 2015, 17:35:46 pm »
Co do RPG z animacją nastaw to VTN ma takie RPG (+ kilka głowic +PGO). Dodatkowo jest jeszcze jakiś mod standalone.

Ostatnio testuję VTN i jest całkiem dobry.
+Granaty (i to całkiem sporo) masz M67, M68, RGO, RGN, RGD-5, i jeszcze kilka innych w tym szybki dym, niestety M14 nie działa jak trzeba.
+Świetnie wykonane M4 i M16, +granaty termobaryczne do granatnika +bardzo fajny aimpoint i kilka wersji ACOG/RCO, działający animowany ironsight do spluwy oraz granatnika (granat wali w punkt jak trzeba, ACOG zasłania celownik granatnika jak w rzeczywistości).
+System medyczny (chociaż AGM już ma własny).
+Kilka wyrzutni (wliczając RPG) z animowanymi nastawami i te co mają być to są jednorazowe.

-Brak kompatybilności z ASDG JR, największa wada tej modyfikacji. ASDG powoduje również konflikt z niektórymi celownikami do AK.
-Leaf sight do granatnika w AK coś nie chce działać ustawiony na 100m wali o wiele za daleko jakby był ustawiony na conajmniej 200.
-AT4 brakuje nastaw.
DCS:world + A-10C + Ka-50, FSX, ArmA 3 z tysiącem modyfikacji ;-)

Offline macieksoft

  • L55 Rheinmetall 120 mm
  • ****
  • Wiadomości: 224
  • Karma: +0/-0
  • Laser Maverick :-)
Odp: ARMA III - alfa
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 21, 2015, 18:07:38 pm »
Wyszedł update 1.38.

A w nim:
-Samobójcze zachowanie gry (CTD natychmiast po uruchomieniu gry).
DCS:world + A-10C + Ka-50, FSX, ArmA 3 z tysiącem modyfikacji ;-)

Offline Wacha

  • Administrator
  • Dzida laserowa
  • *****
  • Wiadomości: 1.134
  • Karma: +2/-0
Odp: ARMA III - alfa
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 22, 2015, 01:11:06 am »
Nie u mnie, ale ja jeszcze nie miałem okazji modować.

Offline piter306

  • L44
  • ***
  • Wiadomości: 106
  • Karma: +2/-0
Odp: ARMA III - alfa
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 22, 2015, 08:53:11 am »
Wanilia działa u mnie przeważnie ok, z niektórymi addonami było różnie, zdarzały się zwiechy, teraz po updacie "odpukać" na razie jest ok.

Offline Andres87

  • Global Moderator
  • L55 Rheinmetall 120 mm
  • *****
  • Wiadomości: 364
  • Karma: +4/-0
Odp: ARMA III - alfa
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 24, 2015, 14:51:27 pm »
Nadchodzi ACE3 do Army.   

http://ace3mod.com/
Wysłane z Atari 65XE za pomocą Klawiatury

Offline macieksoft

  • L55 Rheinmetall 120 mm
  • ****
  • Wiadomości: 224
  • Karma: +0/-0
  • Laser Maverick :-)
Odp: ARMA III - alfa
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 28, 2015, 13:16:28 pm »
Ostatnio kombinuję nieco ze skryptami.
Niestety nie zamierzam dalej rozwijać IFF. Może jednak BCIS będzie, tylko muszę jakieś informacje o BCIS zdobyć.

Aktualnie wypuściłem testową misję demonstrującą skryptu fajerwerków, można ją pobrać tutaj: http://www.macieksoft.cba.pl/softw/arma3/macieksoftfireworks.rar
Link należy skopiować bo hotlinkowanie nie działa.
Ciekawe czy dźwięk będzie działać jak trzeba, u mnie działa (trzeba wrzucić folder z dźwiękami na dysk C).
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 28, 2015, 13:30:08 pm wysłana przez macieksoft »
DCS:world + A-10C + Ka-50, FSX, ArmA 3 z tysiącem modyfikacji ;-)

Offline Andres87

  • Global Moderator
  • L55 Rheinmetall 120 mm
  • *****
  • Wiadomości: 364
  • Karma: +4/-0
Odp: ARMA III - alfa
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 31, 2017, 13:00:42 pm »
Wysłane z Atari 65XE za pomocą Klawiatury

Offline Wacha

  • Administrator
  • Dzida laserowa
  • *****
  • Wiadomości: 1.134
  • Karma: +2/-0
Odp: ARMA III - alfa
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 04, 2018, 11:00:55 am »
A moze by tak zorganizowac jakies male party w czolgach?
W sumie to juz daaawno A3 nie odpalalem, ale ze nawet na moim leciwym sprzecie chodzi to lepiej niz SBek to mozna by sprobowac.
Moze ktos nakreslic podstawowe wymagania co do dodatkow zeby bylo kompatybilnie?