Autor Wątek: ARMA III  (Przeczytany 11546 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Andres87

  • Global Moderator
  • L55 Rheinmetall 120 mm
  • *****
  • Wiadomości: 388
  • Karma: +4/-0
Odp: ARMA III - alfa
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 19, 2015, 15:23:26 pm »
Wszystkie radzieckie i amerykańskie mają ręczne nastawy, RPG-7 niestety nie.  BIS nie zrobił odpowiedniej animacji.

A czasem ta kontrola ognia na bazię tej z SBka, którą Reyhard zrobił nie jest zaadoptowana do RHS ? wygląda niemal identycznie.

Ten mod - Noworosja i Ukraina  wygląda naprawdę  ciekawie i jest co najmniej na czasie :025: :024:

Co do mapy to już jest " w produkcji" , http://www.armaholic.com/page.php?id=26807
Wysłane z Atari 65XE za pomocą Klawiatury

"Out of commission, become a pillbox. Out of ammo, become a bunker. Out of time, become heroes." - Tank commander Daskal, "The Beast of War"

Offline piter306

  • L44
  • ***
  • Wiadomości: 108
  • Karma: +3/-0
Odp: ARMA III - alfa
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 19, 2015, 16:36:23 pm »
Wydaje mi się, że Reyhard jest ważnym ogniwem RHS, szkoda że nie da się już łatwo stawiać serwerów w Armie, bo można by pośmigać Tetami  :045:

Offline macieksoft

  • L55 Rheinmetall 120 mm
  • ****
  • Wiadomości: 225
  • Karma: +0/-0
  • Laser Maverick :-)
Odp: ARMA III - alfa
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 19, 2015, 17:35:46 pm »
Co do RPG z animacją nastaw to VTN ma takie RPG (+ kilka głowic +PGO). Dodatkowo jest jeszcze jakiś mod standalone.

Ostatnio testuję VTN i jest całkiem dobry.
+Granaty (i to całkiem sporo) masz M67, M68, RGO, RGN, RGD-5, i jeszcze kilka innych w tym szybki dym, niestety M14 nie działa jak trzeba.
+Świetnie wykonane M4 i M16, +granaty termobaryczne do granatnika +bardzo fajny aimpoint i kilka wersji ACOG/RCO, działający animowany ironsight do spluwy oraz granatnika (granat wali w punkt jak trzeba, ACOG zasłania celownik granatnika jak w rzeczywistości).
+System medyczny (chociaż AGM już ma własny).
+Kilka wyrzutni (wliczając RPG) z animowanymi nastawami i te co mają być to są jednorazowe.

-Brak kompatybilności z ASDG JR, największa wada tej modyfikacji. ASDG powoduje również konflikt z niektórymi celownikami do AK.
-Leaf sight do granatnika w AK coś nie chce działać ustawiony na 100m wali o wiele za daleko jakby był ustawiony na conajmniej 200.
-AT4 brakuje nastaw.
DCS:world + A-10C + Ka-50, FSX, ArmA 3 z tysiącem modyfikacji ;-)

Offline macieksoft

  • L55 Rheinmetall 120 mm
  • ****
  • Wiadomości: 225
  • Karma: +0/-0
  • Laser Maverick :-)
Odp: ARMA III - alfa
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 21, 2015, 18:07:38 pm »
Wyszedł update 1.38.

A w nim:
-Samobójcze zachowanie gry (CTD natychmiast po uruchomieniu gry).
DCS:world + A-10C + Ka-50, FSX, ArmA 3 z tysiącem modyfikacji ;-)

Offline Wacha

  • Administrator
  • Dzida laserowa
  • *****
  • Wiadomości: 1.139
  • Karma: +2/-0
Odp: ARMA III - alfa
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 22, 2015, 01:11:06 am »
Nie u mnie, ale ja jeszcze nie miałem okazji modować.

Offline piter306

  • L44
  • ***
  • Wiadomości: 108
  • Karma: +3/-0
Odp: ARMA III - alfa
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 22, 2015, 08:53:11 am »
Wanilia działa u mnie przeważnie ok, z niektórymi addonami było różnie, zdarzały się zwiechy, teraz po updacie "odpukać" na razie jest ok.

Offline Andres87

  • Global Moderator
  • L55 Rheinmetall 120 mm
  • *****
  • Wiadomości: 388
  • Karma: +4/-0
Odp: ARMA III - alfa
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 24, 2015, 14:51:27 pm »
Nadchodzi ACE3 do Army.   

http://ace3mod.com/
Wysłane z Atari 65XE za pomocą Klawiatury

"Out of commission, become a pillbox. Out of ammo, become a bunker. Out of time, become heroes." - Tank commander Daskal, "The Beast of War"

Offline macieksoft

  • L55 Rheinmetall 120 mm
  • ****
  • Wiadomości: 225
  • Karma: +0/-0
  • Laser Maverick :-)
Odp: ARMA III
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 28, 2015, 13:16:28 pm »
Ostatnio kombinuję nieco ze skryptami.
Niestety nie zamierzam dalej rozwijać IFF. Może jednak BCIS będzie, tylko muszę jakieś informacje o BCIS zdobyć.

Aktualnie wypuściłem testową misję demonstrującą skryptu fajerwerków, można ją pobrać tutaj: http://www.macieksoft.cba.pl/softw/arma3/macieksoftfireworks.rar
Link należy skopiować bo hotlinkowanie nie działa.
Ciekawe czy dźwięk będzie działać jak trzeba, u mnie działa (trzeba wrzucić folder z dźwiękami na dysk C).
« Ostatnia zmiana: Marzec 10, 2018, 12:21:46 pm wysłana przez Andres87 »
DCS:world + A-10C + Ka-50, FSX, ArmA 3 z tysiącem modyfikacji ;-)

Offline Andres87

  • Global Moderator
  • L55 Rheinmetall 120 mm
  • *****
  • Wiadomości: 388
  • Karma: +4/-0
Odp: ARMA III
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 31, 2017, 13:00:42 pm »
« Ostatnia zmiana: Marzec 10, 2018, 12:21:31 pm wysłana przez Andres87 »
Wysłane z Atari 65XE za pomocą Klawiatury

"Out of commission, become a pillbox. Out of ammo, become a bunker. Out of time, become heroes." - Tank commander Daskal, "The Beast of War"

Offline Wacha

  • Administrator
  • Dzida laserowa
  • *****
  • Wiadomości: 1.139
  • Karma: +2/-0
Odp: ARMA III
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 04, 2018, 11:00:55 am »
A moze by tak zorganizowac jakies male party w czolgach?
W sumie to juz daaawno A3 nie odpalalem, ale ze nawet na moim leciwym sprzecie chodzi to lepiej niz SBek to mozna by sprobowac.
Moze ktos nakreslic podstawowe wymagania co do dodatkow zeby bylo kompatybilnie?
« Ostatnia zmiana: Marzec 10, 2018, 12:21:25 pm wysłana przez Andres87 »

Offline Andres87

  • Global Moderator
  • L55 Rheinmetall 120 mm
  • *****
  • Wiadomości: 388
  • Karma: +4/-0
Odp: ARMA III
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 12, 2018, 19:51:53 pm »
11.04

Oficjalnie wypuścili Tanks DLC:

https://www.youtube.com/watch?v=Hzi6f_RWJ3Y

Ja czuję pewien zawód po tym, że dodali tylko T-14. Po cichu liczyłem na czołgi Abrams M1A3 czy Challenger.
Wysłane z Atari 65XE za pomocą Klawiatury

"Out of commission, become a pillbox. Out of ammo, become a bunker. Out of time, become heroes." - Tank commander Daskal, "The Beast of War"

Offline Philip79

  • L44
  • ***
  • Wiadomości: 78
  • Karma: +2/-0
Odp: ARMA III
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 15, 2018, 01:29:49 am »
11.04

Oficjalnie wypuścili Tanks DLC:

https://www.youtube.com/watch?v=Hzi6f_RWJ3Y

Ja czuję pewien zawód po tym, że dodali tylko T-14. Po cichu liczyłem na czołgi Abrams M1A3 czy Challenger.

Rzeknę słów kilka w owym temacie, bo rzec by wypadało, chociażby ze względu na sam fakt wydarzenia medialnego.
Tylko prosze na mnie nie krzyczeć, bo będę krytyczny a nie chcę sikać po nocach, tym bardziej , że już pod 40tke podchodzę.   :777:

Nawiedza mnie ten DLC, prawie za każdym razem jak coś przeglądam w necie.  :776:
W końcu trochę pooglądałem, trochę poczytałem i pograć nie pograłem, ale "wnioska" jakiegoś tam "wyciągłem".

Pierwsze wrażenie pozytywne (patrząc kątem oka na filmik z YT)  :777: , ale później stwierdziłem, że mamy w końcu 2018 rok, a to co oferuje to DLC, właściwie nie odbiega od II części Army, chyba, że progresem nazwiemy lepsze tekstury, cieniowanie, czy jakaś inna anty aborcja x16 (przepraszam... anty aliasing). No ale tak na prawdę, to by była chyba gadanina głupiego gimnazjalisty do nowej wersji ipoda.

Poważniej mówiąc, to tak jak arma III jest dość dobrym symulatorem taktycznym, ale pola walki żołnierzy,
to jeśli chodzi o sprzęt, nie poszło tam nic w realizm (właściwie nigdy nie poszło), a co dopiero mówić o czymś związanego z symulatorem, bo takowe określenia wyczytałem gdzieś u mądrego autora, znawcy, szamana i w ogóle.
To w tym wypadku, jeśli już z czymś porównać, to np z grą MMO, pt "War Thunder", która w tym wypadku była by 100% symulatorem, mając taka konkurencję.

Panowie doszedłem do wniosku, że obecnie na rynku gier, symulatorami nazywa się właśnie, takie pozycje, jak ten DLC do Army III, jednocześnie w aktualnych słownikach nie istnieją takie "słowa" jak Steel Beast, Graviteam, czy Steel Armor. Coś wam się po prostu przyśniło i tyle.  :774:

A jeśli już by tak pociągnąć temat tej Army III, to gdzie tam jest jakaś praca zawieszenia pojazdu, bo widzę klocek.
Czy zrobienie efektu odrzutu działa i reakcji zawieszenia przy strzale armaty, przy obecnej technologii jest niewykonalne w 2018 roku???
Bo jeśli tak, to mogli by zrobić taki detal, usuwając przy okazji ten śmieszny dymek po wystrzale.
Balistyka pocisków to dopiero radocha, jak widzę dobrze ociosany dolomit wystrzelony z Onagera.
A jak czegos takiego nie potrafia to niech ratuja honor wprowadzając elementy symulacji w obsłudze elektroniki i tych wszystkich urządzeń (ale gdzie tam...).
Nie chce mi się wymieniać dalej.

A propo takich niby symulacji, to wyszło kiedyś coś takiego z "iron cros" lub podobnego w tytule, gdzie widziałem na prawdę ciekawie zrobiony czołg z zewnątrz i wewnątrz, gdzie oteksturowanie, wewnętrznych przyrządów, optyka, dźwieki obrotu, wieży, ruchu działa, czy pracy zamka, przeładowania pocisków i raportów załogi zdrowo zagłuszonych hałasem pracy silnika, dawało taki ciekawy efekt, jakiego nie widziałem chyba nigdzie.
Niestety z tego co pamiętam projekt został chyba zawieszony ze wzgledu na cała mase błedów silnika gry, do tego stopnia, że chyba nie dało się nic z tym zrobić dalej. Gra najbliżej przypominała by chyba Red Orchestra 2, bo też tam można było poruszać sie innymi pojazdami czy kierować plutonem piechurów. Ale urzekła mnie kwestia kierowania czołgiem, miałem okazje pojeździc troche PZ Kpw IV wersji chyba F2 bo miała już dłuższa armatę 7.5cm.

Bardzo chętnie dowiedział bym sie o dalszych losach owego projektu.
Szukasz porządnej strategii?
Więc zanim wywalisz pieniądze w błoto, zobacz Gry Strategiczne, które polecam:
https://www.facebook.com/Gryzalecane/
https://polskowybacz.wordpress.com/

Offline piter306

  • L44
  • ***
  • Wiadomości: 108
  • Karma: +3/-0
Odp: ARMA III
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 16, 2018, 21:37:18 pm »
Z Arma III największy problem to jest, że od tylu lat nie są w stanie nauczyć AI jeździć. Nie dam Bohemii więcej kasy aż tego nie poprawią :026: ale jednak granie Tetami z RHS-a sprawia mi jednak radochę, (waniliowej Army nie tykam nawet przez 6 kondomów). Zwłaszcza, że jakiś zdolny gość zajął się starym modem SmarterTanks, może coś z tego wyniknie. Do A2 był też mod Mechanized Infantry Tactics, oczywiście tępaki z Bohemii nie mogli tego zimplementować w A3, bo jeszcze trzeba by było autorowi jakąś kasę odpalić. W sumie podziwiam community za to, że odwalają połowę roboty Bohemii przy różnych modach.