Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
=OPS= Old Polish Spirit DCS / Odp: [MISJA] =OPS= HAMMERSTRIKE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez =OPS=Barti dnia Październik 07, 2019, 20:26:10 pm »
ZMIANY W WERSJI V30:

- pojawienie się jakiejkolwiek nowej opcji wydania punktów z KWATERY GŁÓWNEJ (F10 MENU) będzie sygnalizowane dźwiękowym alarmem i wiadomością tekstową.
- po zdobyciu 70 punktów możliwe jest teraz wysłanie na wrogie lotnisko oddziałów specjalnych, których zadaniem jest niedopuszczenie do startu samolotów nieprzyjaciela (czas trwania 3 minuty).
- po zdobyciu 60 punktów możliwe jest przeprowadzenie ataku na wrogiego JTACa. Drużyna przeciwna będzie musiała wydać wtedy kolejne 20 punktów oraz odczekać 8 minut zanim kolejny JTAC zacznie wskazywać cele.
- lotniska pozbawione są AGM-154 JSAW, aby uczynić rozgrywkę bardziej skomplikowaną.

ZMIANY W WERSJI V31:

- na lotniskach dołożono dodatkowe 2 zestawy TOR oraz liczną grupę MANPADów.

ZMIANY W WERSJI V33:

- na mapie znajdują się teraz dwa kompleksy Wojskowych Zakładów Przemysłowych. Ten bliżej linii frontu generuje przychód punktów na poziomie 5 punktów / 10 minut, począwszy od 5 minuty. Zakład znajdujący się dalej generuje przychód na poziomie 7 punktów / 10 minut, począwszy od 10 minuty. Tylko zniszczenie całego kompleksu (10 budynków) spowoduje u przeciwnika odcięcie dopływu punktów.
- zarówno sojusznicze, jak i wrogie Wojskowe Zakłady Przemysłowe zostały zaznaczone na mapie F10, wystarczy na górnym pasku mapy kliknąć opcje MARK LABEL ON/OFF.

ZMIANY W WERSJI V35:

- dostawione Vipery (po 4 maszyny na stronę).
- dostosowany skrypt EWRS aby pomijał F-16.

ZMIANY W WERSJI V36:

- Vipery mają dostawiony waypoint na własnym lotnisku (wymóg trybu CCRP)

ZMIANY W WERSJI V37:

- Vipery po stronie RED mają ustawiony kod lasera bomb na 1588.
- Po stronie BLUE dostawiono lotniskowiec z 2 F-18 i F-14 na pokładzie. Częstotliwość TACAN 10X.
2
=OPS= Old Polish Spirit DCS / Odp: [MISJA] =OPS= HAMMERSTRIKE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez =OPS=Barti dnia Październik 07, 2019, 19:24:18 pm »
A można prosić o lotniskowiec gdzieś obok, może być tycio dalej by nie miał wpływu na pole walki?

Jasne, zaraz dostawię.  :053:
3
=OPS= Old Polish Spirit DCS / Odp: [MISJA] =OPS= HAMMERSTRIKE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez =OPS=padonis dnia Październik 06, 2019, 21:30:58 pm »
A można prosić o lotniskowiec gdzieś obok, może być tycio dalej by nie miał wpływu na pole walki?
4
=OPS= Old Polish Spirit DCS / Odp: [MISJA] =OPS= HAMMERSTRIKE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez =OPS=Barti dnia Październik 06, 2019, 21:22:15 pm »
ZMIANY W WERSJI V30:

- pojawienie się jakiejkolwiek nowej opcji wydania punktów z KWATERY GŁÓWNEJ (F10 MENU) będzie sygnalizowane dźwiękowym alarmem i wiadomością tekstową.
- po zdobyciu 70 punktów możliwe jest teraz wysłanie na wrogie lotnisko oddziałów specjalnych, których zadaniem jest niedopuszczenie do startu samolotów nieprzyjaciela (czas trwania 3 minuty).
- po zdobyciu 60 punktów możliwe jest przeprowadzenie ataku na wrogiego JTACa. Drużyna przeciwna będzie musiała wydać wtedy kolejne 20 punktów oraz odczekać 8 minut zanim kolejny JTAC zacznie wskazywać cele.
- lotniska pozbawione są AGM-154 JSAW, aby uczynić rozgrywkę bardziej skomplikowaną.

ZMIANY W WERSJI V31:

- na lotniskach dołożono dodatkowe 2 zestawy TOR oraz liczną grupę MANPADów.

ZMIANY W WERSJI V33:

- na mapie znajdują się teraz dwa kompleksy Wojskowych Zakładów Przemysłowych. Ten bliżej linii frontu generuje przychód punktów na poziomie 5 punktów / 10 minut, począwszy od 5 minuty. Zakład znajdujący się dalej generuje przychód na poziomie 7 punktów / 10 minut, począwszy od 10 minuty. Tylko zniszczenie całego kompleksu (10 budynków) spowoduje u przeciwnika odcięcie dopływu punktów.
- zarówno sojusznicze, jak i wrogie Wojskowe Zakłady Przemysłowe zostały zaznaczone na mapie F10, wystarczy na górnym pasku mapy kliknąć opcje MARK LABEL ON/OFF.

ZMIANY W WERSJI V35:


- dostawione Vipery (po 4 maszyny na stronę).
- dostosowany skrypt EWRS aby pomijał F-16.

ZMIANY W WERSJI V36:

- Vipery mają dostawiony waypoint na własnym lotnisku (wymóg trybu CCRP)
5
=OPS= Old Polish Spirit DCS / Odp: [MISJA] =OPS= HAMMERSTRIKE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez =OPS=Lipas dnia Październik 06, 2019, 20:06:55 pm »
Padi, czytaj wszystko od początku do końca i bez emocji  :024:
6
=OPS= Old Polish Spirit DCS / Odp: [MISJA] =OPS= HAMMERSTRIKE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez =OPS=Slider1709 dnia Październik 06, 2019, 19:40:37 pm »
No to może spróbuję jeszcze raz wytłumaczyć. W tym momencie nie można w ogóle ruszyć znacznika na HUD do oznaczania celu żeby móc zrzucić zabawki w CCRP. Waypoint jest potrzebny do tego, żeby odblokować możliwość poruszania w ogóle tym znacznikiem, a gdzie ten waypoint jest to nie ma znaczenia, dlatego napisałem że może być nawet na Anapie postawiony (po lewej stronie mapy, bardzo daleko). Ogólnie rzecz biorąc, traktuj to jako znacznik TGP na HUD którego Hornet jeszcze nie ma. Bo to nie chodzi o to, żeby sobie TGP przenosić automatycznie na cel za pomocą waypoint'a, bo to faktycznie nie ma sensu i jest za łatwo.
7
=OPS= Old Polish Spirit DCS / Odp: [MISJA] =OPS= HAMMERSTRIKE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez =OPS=padonis dnia Październik 06, 2019, 19:04:56 pm »
Ale to spore ułatwienie, nie trzeba sobie samemu szukać, bo wszystko jest w kompie. Jak bym ja miał tak kiedyś porobione w A-10C, to by mnie zakrzyczeli wszyscy. Nie miałem tego dla F-18 nawet jak nie miała jeszcze TGP. Zrzucanie bomb  naprowadzanych laserem jak się ma punkty trasy porobione na celach zaczyna się robić całkiem mało wymagające. Takie bajery to na misji szkoleniowej były.
8
=OPS= Old Polish Spirit DCS / Odp: [MISJA] =OPS= HAMMERSTRIKE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez =OPS=Slider1709 dnia Październik 06, 2019, 18:17:30 pm »
Do tego, żeby można było ruszyć kursor do CCRP na HUD, albo mieć możliwość oznaczania celu przez TGP, również w CCRP. Ten waypoint nie musi być nawet na celu, tylko ma być tak po prostu. Jak chcecie to może to nawet być na Anapie ustawione, byle można ruszyć TGP w CCRP.
9
=OPS= Old Polish Spirit DCS / Odp: [MISJA] =OPS= HAMMERSTRIKE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez =OPS=padonis dnia Październik 06, 2019, 17:05:32 pm »
A do czego waypoint'y?
10
Gry z "domieszką" / Odp: Call to Arms - czyli Man of War w nowej odsłonie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Philip79 dnia Październik 06, 2019, 14:08:14 pm »
Gra na najnowszym silniku MoW Assault S. II
Jeśli ktoś ma dość multi albo ganiania sie za flagami z AI, no bo ile można, z grą zrobili to samo co z Company of Heroes.

Ja jestem raczej konserwatywny i uważam, że bez dobrej kampani single, taka gra szybko sie nudzi.
Call to Arms ma zrobione single, no i ta domieszka z Army, stawia grę w nowym świetle.
Jak przy niej popracują to jest materiał na coś dobrego,
Strony: [1] 2 3 ... 10