Autor Wątek: Mody do Steel Fury  (Przeczytany 69536 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

harley79

  • Gość
Odp: Mody do Steel Fury
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 05, 2012, 13:26:06 pm »
 SdkFz 251+German Equipment Mods>>>>>>>>>>>.http://graviteam.com/forum/index.php?topic=10382.0

harley79

  • Gość
Odp: Mody do Steel Fury
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 05, 2012, 13:29:37 pm »

harley79

  • Gość
Odp: Mody do Steel Fury
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 05, 2012, 13:30:57 pm »
Campaign for the Panzer 38(t)!>>>>>>>>>>>>>>>http://graviteam.com/forum/index.php?topic=10392.0



Offline piter306

  • L44
  • ***
  • Wiadomości: 110
  • Karma: +3/-0
Odp: Mody do Steel Fury
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 05, 2012, 18:53:44 pm »
Kampania Kyth-a dla Pz-III była zajefajna, także i tym razem na pewno będzie ciekawie, tym bardziej że Pz 38 to trochę słabsza maszyna  :777:

harley79

  • Gość
Wkońcu mod w mieście ???
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 07, 2012, 11:11:44 am »


harley79

  • Gość
Panther G mid production
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 07, 2012, 11:16:21 am »



http://graviteam.com/forum/index.php?PHPSESSID=d73bd5b38028a222eeaf5161589a03f0&topic=10525.0

Proszę sprawdzać swojego posty przed wysłaniem na okoliczność czy podlinkowane fotki wyświetlają się poprawnie, szczególnie gdy post nie zawiera żadnych innych treści seria ikonek błędnego linka głupio wygląda :|
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 07, 2012, 21:31:30 pm wysłana przez Wacha »

harley79

  • Gość

Offline John Cool

  • Administrator
  • Dzida laserowa
  • *****
  • Wiadomości: 1.826
  • Karma: +1/-0
Odp: "Steel Fury: Kharkov 1942 FAQ - Editor
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 07, 2012, 18:51:12 pm »
A nie sądzisz że chociaż ze 2-3 zdania komentarza o co chodzi by się przydały do tego linka?
"No chłopcy, kończcie flaszkę i do domu. W nocy ognisko." Kapitan Stopczyk.

harley79

  • Gość
Odp: Mody do Steel Fury
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 08, 2012, 08:32:58 am »
Cytuj
http://graviteam.com/forum/index.php?PHPSESSID=d73bd5b38028a222eeaf5161589a03f0&topic=2.0

Odnośnie linku powyżej W podanym linku jest objaśnione jak ogarnąć edytor misji do  Steel Fury: Kharkov 1942 jest tutek wideo w języju rosyjskim i angielskim i cała masa potrzebnych informacji

 :047:

harley79

  • Gość
Odp: Mody do Steel Fury
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 29, 2012, 16:38:39 pm »
Mission-mod "Defend the Fatherland" (Panther-V ausf. G) part I >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>http://graviteam.com/forum/index.php?topic=10862.0





Cytuj
First part of the mission released!
Second part still delayed, coz the next models needs to be adjusted:
- building-tank
- housemodule
- pantherturm
Anyway, we've a chance to have a look and find some bugs
Some notes:
 ATTENTION! The mission was made at the base as “INSTALL-PLAY-UNINSTALL”, because I had to add a new units, new tanks and made some fixes. Don’t forget to UNINSTALL the mission after the game over! Or use it at your risk.
- mission created on the base of the mod SPM1.5 NTA1.3;
- mission-mod is not compatible with SPM1.5_ultimate_update. So, be warned.
- mission created on the base of the originally generated polygon attk_shyrz (all source files included);
- there’s an alternative mission ending;
- added a new music fragments for the mission starting/ending(no more then 30 sec);
- added a new flora: sunflowers by Maleshkin;
- fixed texture m4a3-76 (removed black spots from the upper glacis);
- removed some annoying sounds of the german crew: faster, forward, right/left etc.
Added a new tanks/objects:
1. Panther ausf. G by Donken (with a bugs fixing by lockie);
2. Building-tank (for the town) by Donken, lockie;
3. Railroad by Donken
4. Sandbags (for the town) by Donken
5. Housemodule (for the town) by Donken, lockie;
6. Panterturm by Maleshkin, Donken, lockie;
7. Nebelwerfer by Maleshkin;
8. new town slab2 (adjusted by lockie);

Weight: ~60Mb

harley79

  • Gość
Odp: Mody do Steel Fury
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 29, 2012, 16:48:05 pm »
Weather mods:>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 
Scorching summer environment >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>http://graviteam.com/forum/index.php?topic=10861.0



Winter no snow mod>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>http://www.4shared.com/file/3xRG9Y2I/Winter_no_snow_mod.html




Early spring>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>http://www.4shared.com/zip/OpzKxq9A/Early_spring.html





Winter Mod Beta Maleshkin>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>http://www.4shared.com/rar/QlHiLJtM/Winter_Mod_Beta_Maleshkin_2.html




Autumn mod>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>http://www.4shared.com/zip/gjgyP5WT/Autumn_mod.html






harley79

  • Gość
Odp: Mody do Steel Fury
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 29, 2012, 16:54:52 pm »
A tu coś co sobie wszycy zachwalają  Update November 2012 English version (NTA>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>http://graviteam.com/forum/index.php?topic=10944.0


Bezpośredni link do ściągnięcia >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>http://www.4shared.com/rar/ojjC66_c/Upd_Nov_2012_NTA_.html


Cytuj
Here's the list of some things what I was going to add in November patch:

1.  Added ISU-122
2.  Added KV-1 mod. 42 with 90 mm turret armor and ZIS-5
3.  Added mission "Millerovo pocket" on the existing polygon for KV-1 mod. 42
4.  Added Donken's Panther G
5.  Added the model of Pz-III lg from "Operation Star"
6.  Added Kyth's cockpit for Pz. III
7.  Added Donken's cockpit for Tiger
8.  Added one more camo variant for King Tiger (random camo will be selected for each vehicle)
9.  Added whukid's camo variant for Pz. IV  (random camo will be selected for each vehicle)
10. Added whukid's camo variant for Sdkfz. 251  (random camo will be selected for each vehicle)
11. Minor changes on some models to make them more historically correct
12. The old King Tiger texture is more sharp and clear
13. The old SU-76 texture is more sharp and clear
14. Sights for Stug 3 modifications changed to real ones with adjusting cylinder
15. Gear ratios for the vehicles on the same base are unified
16. Corrected gun horisontal traverse angle for some soviet SPGs
17. Fixed the problem when some units in the editor couldn't be selected
18. Returned the old model of the screened KV as " KV-1E fictional"
19. Fixed virtually nonexistent superstructure front armor for Marder II
20. Added some new units
21. Turn speed for heavy tanks decreased




No i galeria







harley79

  • Gość
Odp: Mody do Steel Fury
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 29, 2012, 16:58:16 pm »
Nie testowałem tego jeszcze proszę się nie pytać co z czym i dlaczego. Jak bede miał trochę czasu to jakoś to ogarnę i zdam relację.No chyba że nikogo to nie interesuje bo coś tu puchy ostatnio

Offline zaratustra

  • =OPS= Leader / GG: 2250882
  • Administrator
  • Dzida laserowa
  • *****
  • Wiadomości: 2.136
  • Karma: +2/-0
Odp: Mody do Steel Fury
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 29, 2012, 17:50:48 pm »
Pisz, pisz. Wg mnie to najlepszy sim tankowy II WW. Fajnie, że jeszcze żyje.

Tako rzecze,
Zaratustra