Autor Wątek: Iron Front: Liberation 1944  (Przeczytany 16932 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

harley79

  • Gość
Odp: Iron Front: Liberation 1944
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 26, 2012, 15:26:34 pm »
Najlepsza gra w realiach 2 wojny światowej tak bym to ujął.Każdy kto kiedy kolwiek lubował sie grach z tego okresu powinien ją mieć !!!


Po zainstalowianu pokazuje sie nam ładnie dopracowane menu.Mamy do wyboru dwie kampanie odpowiednio dla stron konfliktu zatytułowane za matuszke Rosje lub fur fatherland
Narazie w trybie single player zaczołem grać Rosją. Na początek jak sie można było spodziewać po wszystkich grach na silniku Arma2 jestesmy uraczeni treningiem dość prostym oczywiście
najpierw strzelnica potem działo no oczywiście czołg.Dalej nie chciał bym spoilować zeby nikomu nie zepsuć zabawy.


Grafika->>>>> jest grupa ludzi którym silnik Arma 2 i jego efekty poprostu nie podchodzą.Ja do tej grupy nie należe gra ma piękną oprawe wizualną a fakt że dzieje się ona na terytorum Polski i Ukrainy jeszcze bardziej to potęguje Strasznie spodbał mię fakt że nie tylko roślinność jest wiernie oddana ale także niektóre ze zwierząt np pod czas brodzenia michą w trawie spodkałem zająca :)
Waznym elementem który zasługuje na wspomnienie jest fakt iż twórcy bardzo dobrze przyłożyli sie do "tzw.strefy zniszczeń" pojazdów pancernych nareście fakt trafienia pojazdu np zasobnik amonicji lub silnik kończy sie wybuchem lub bardzo poważnym zniszczeniem .W końcu zniszczenie czołgu zależy od bardzo wielu czynników takich jak kąt nachylenia,typ pocisku,wiatr i szybkośc pojazdu. :karpik




Multiplayer ->>>>   Mamy do wyboru kilka trybów rozgrywki DM,CTF,CP,Blizgrieg także jest w czym wybierać to samo tyczy sie map Przy odpowiednich ustawienach można być uczestnikiem naprawde ogromnej bitwy pancernej.Wszystko chodzi płynnie bez zgrzytów jakie to miały miejsce np w t34vstiger.Całość trybu multi robi wrażenie dobrze dopracowanego



O oprawie dzwiękowej sie nie rozpisuje ze wzgledu na to że nie ma oczym sie rozpisywać wszystko jest na swoim mięjscu i jest poprostu ok



Screeny postaram sie zapodać w nastempnym tygodniu ze wzglegu na bark czasu dzis i jutro


Polecam wszystkim  :047:



Offline zaratustra

  • =OPS= Leader / GG: 2250882
  • Administrator
  • Dzida laserowa
  • *****
  • Wiadomości: 2.072
  • Karma: +2/-0
Odp: Iron Front: Liberation 1944
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 26, 2012, 15:33:25 pm »
Dawaj jakieś czołgowe foty  :777:.

harley79

  • Gość
Odp: Iron Front: Liberation 1944
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 26, 2012, 15:40:06 pm »



Offline zaratustra

  • =OPS= Leader / GG: 2250882
  • Administrator
  • Dzida laserowa
  • *****
  • Wiadomości: 2.072
  • Karma: +2/-0
Odp: Iron Front: Liberation 1944
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 27, 2012, 19:33:28 pm »
Ok, dzięki za zrzuty. Może napisz jak faktycznie wygląda celowanie i strzelanie z czołgu, czy mamy do czynienia z rzeczywistymi trybami celowników, czy np. z "celownikiem" typu FPS?

Offline John Cool

  • Administrator
  • Dzida laserowa
  • *****
  • Wiadomości: 1.821
  • Karma: +1/-0
Odp: Iron Front: Liberation 1944
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 27, 2012, 20:51:13 pm »
Ale to LEFT, FAST [...] to mnie trochę martwi - śmierdzi mi to sterowaniem pojazdów żywcem wziętym z Army 2 z którym jakoś nigdy nie mogłem dojść do ładu  :027:
"No chłopcy, kończcie flaszkę i do domu. W nocy ognisko." Kapitan Stopczyk.

harley79

  • Gość
Odp: Iron Front: Liberation 1944
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 28, 2012, 09:43:10 am »
Ok, dzięki za zrzuty. Może napisz jak faktycznie wygląda celowanie i strzelanie z czołgu, czy mamy do czynienia z rzeczywistymi trybami celowników, czy np. z "celownikiem" typu FPS?

http://www.youtube.com/watch?v=4j31AzlsUAw w tym filmiku jest polski komentarz można też zobaczyć jak wszystko wygląda.Jeżeli chodzi o  celowani i oddawanie strzału można to zrobić na trzy sposboy przez peryskop ze stanowiska dowódca czołgu zaznaczasz cel pojawia sie takie obrysowanie celu z informacja o odległości czekasz aż strzelec obruci działo i bumm.Druga możliwośc to działania ze stanowiska strzelec lub (działonowy) jak kto woli, wszystko jest standartowo tak jak powinno(może niech kolega rozwinie temat celownik" typu FPS).Zmiana rodzaju pocisków odbywa sie za pomocą kółka myszy,klawiszem "F"przełanczamy sie miedzy sprzezonym karabinem maszynowym a działem.Trzecim sposobem prowadzenia ostrzału jest widok zaa czołgu tak jak na obrazku pierwszym powyżej wtedy myszka obracamy wierzyczkę i mamy prosty celownik ten sposób jest najbarzdziej spektakularny bo przy wystarzale są fajowe klęby dymu  :053:.Zeby ustawić odległośc do celu w trybie działonowego trzeba nacisnać prawy "ctrl" i pokręcic pokrętłem w myszce.






Ale to LEFT, FAST [...] to mnie trochę martwi - śmierdzi mi to sterowaniem pojazdów żywcem wziętym z Army 2 z którym jakoś nigdy nie mogłem dojść do ładu  :027:


Jeżeli chodzi o to  to zapraszam do obejżenia kilku filmików osobiście  nie odniosłem wrażenia że jak by były jakeś problemy ze sterowaniem

http://www.youtube.com/watch?v=zNVGdqSmxJM&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=PHmeVkXHHeE
http://www.youtube.com/watch?v=2A5dQ6Gld_0&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=m4OEqGdsHEw&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=XzW6VgVsLEY

 pozdr

Offline zaratustra

  • =OPS= Leader / GG: 2250882
  • Administrator
  • Dzida laserowa
  • *****
  • Wiadomości: 2.072
  • Karma: +2/-0
Odp: Iron Front: Liberation 1944
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 28, 2012, 10:39:15 am »
Dzięki za info, już to sobie zanabyłem  :777:, tak więc sam potestuję co i jak.
A propos filmiku:


http://www.youtube.com/watch?v=4j31AzlsUAw w tym filmiku jest polski komentarz można też zobaczyć jak wszystko wygląda.

To nie polecam, bo gość nie ma pojęcia o czym mówi i tego nie kryje.

Tako rzecze,
Zaratustra

ps. Fajnie, że w końcu mamy coś w klimatach polskich, a nie pseudo-polskich. Widać po grafice swojskie klimaty, zresztą u Czechów jest podobna zabudowa i roślinność, więc ja się czuję jak w domu  :024:.


harley79

  • Gość
Odp: Iron Front: Liberation 1944
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 28, 2012, 16:20:39 pm »
Jeszcze jedna ciekawa rzecz nie wiem jak to byo w armie 2 w multi ale w tym tytule jest tak że możemy sobie edytowac dowolną mape oczywiscie umieszczamy na niej np pantere dla nas i dla kolegi lub kolegów t34-85 lub zupełnie innej  knfigurcji jak kto woli.W momęcie jak chcemy gre zapisać  trzeba tylko wybrać opcje ze mapa ma być zapisana do trybu multi i vuala mamy gotową mapke do grania po sieci
i nic wiecej nie musimy robić jeżeli nasi koledzy nie posiadaja tej mapki to sciągnie sie ona automatycznie od nas i po klopocie.

Trzeba jeszcze pamiętać żeby podczas umieszczania np czołgu na mapie w opcjach zaznaczycz mu że jest grywalny na wszystkich stanowiskach załogi bo inaczej go nie obsadzimy



Mam natomiast problem nie wiem jak zrobić w momęcie kiedy edytujemy mape i jest ona za duża chcemy ją przciąc żeby np nie było dużo jeżdzenia za grzyba nie moge wykoąbinowac jak sie to przycina albo sie nie da????




pozdr

harley79

  • Gość
Odp: Iron Front: Liberation 1944
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 29, 2012, 20:36:57 pm »
czołem  zapodaje foty które obiecałem zrobić poniżej daje linka do video wszystko robiłem programem "Fraps"





foto__>>>https://www.dropbox.com/sh/nhxsyvuljxvlazt/4rs3PWbz7O/iron%20front/foto


video---->https://www.dropbox.com/sh/nhxsyvuljxvlazt/YUJyro2Mn-/iron%20front/video


Prosze darować sobie kometarze pod tytułem kiepski ze mnie strzelec lub temu podobne .Robie to dla osób które wachają się sie z zakupem i chca zobaczyć jak gra wygląda


pozdro
« Ostatnia zmiana: Maj 29, 2012, 20:48:43 pm wysłana przez harley79 »

arek91973

  • Gość
Odp: Iron Front: Liberation 1944
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 31, 2012, 15:10:30 pm »
Grałem i cóż mogę powiedzieć? Jest to ARMA2 w realiach II wojny światowej, ale prawda jest taka, że gęba sama się cieszy, naprawdę nieźle wyszło. Jest troche bugów, ale będą patche.

arek91973

  • Gość
Odp: Iron Front: Liberation 1944
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 01, 2012, 20:43:26 pm »
Czy nie wydaje się wam, że pancerze czołgów w Iron Front są zbyt odporne? Taki T-34 potrafi przyjąć kilkanaście trafień od panter z ok700m i to również z boku i z tyłu.

arek91973

  • Gość
Odp: Iron Front: Liberation 1944
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 03, 2012, 14:34:11 pm »
W patchu 1.03 osłabili pancerze czołgów, ale do realizmu moim zdaniem jeszcze bardzo daleko. T34/85 przyjmuje strzał w boczny pancerz z 450 m od tygrysa i dalej walczy. Pancerz przedni z kolei wytrzymuje po okoł 4 strzały od tygrysa z tychrze 450 m.
Pichota okazuje się bardzo odporna na pociski odłamkowe. Choć czasem pada jak należy, ale to tylko czasem.
Pewnie te odstępstwa od realizmu wynikają z chęci lepszego zbalansowania gry do multiplayera i autorzy będą się tego trzymać, miejmy nadzieję, że pojawi sie jakaś modyfikacja.

Offline John Cool

  • Administrator
  • Dzida laserowa
  • *****
  • Wiadomości: 1.821
  • Karma: +1/-0
Odp: Iron Front: Liberation 1944
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 03, 2012, 15:33:59 pm »
Pancerz wytrzymuje... a może chodzi o rykoszetowanie?
"No chłopcy, kończcie flaszkę i do domu. W nocy ognisko." Kapitan Stopczyk.

harley79

  • Gość
Odp: Iron Front: Liberation 1944
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 03, 2012, 18:10:59 pm »
Celuj w podstawę wieży, to sie z reguły sprawdza.  :047:

« Ostatnia zmiana: Sierpień 03, 2012, 19:36:20 pm wysłana przez _michal »

arek91973

  • Gość
Odp: Iron Front: Liberation 1944
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 03, 2012, 20:42:10 pm »
Fakt, strzał w podstawę wieży się sprawdza, ale odnośnie rykoszetowania, raczej konty (kąty) mi nie pasują na taką interpretację.
Joohn Cool zagraj, myślę, że się ze mną zgodzisz.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 04, 2012, 11:08:55 am wysłana przez John Cool »