WYMAGANIAAby wziąć udział w kampanii należy ściągnąć i zainstalować następujące pliki:
https://virpil.com/en/news/58-vpc-airfield-equipment-dlya-dcs-world (klikamy na strzałce przy VPC-Airfield Equipment) <-- dodatkowe obiekty wzbogacające imersję (budynki, pojazdy lotniskowe, drabinki, obsługa naziemna, itp.)
http://www.476vfightergroup.com/downloads.php?do=file&id=287 (klikamy download) <-- dodatkowe obiekty wykorzystane przy budowie poligonu (tarcze, kontenery, itp.)
Ich instalacja ogranicza się do przekopiowania zawartości archiwum do lokalizacji C:\Users\twoja_nazwa_użytkownika\Saved Games\DCS.openbeta\Mods\tech zachowując strukturę ściągniętych plików (szczególnie uwaga na plik VPC-Airfield Equipment 0.9.4 beta).
Loty będą odbywały się przy użyciu SIMPLE RADIO. Chętne do lotów osoby proszę o zaopatrzenie się w ten program.
WPROWADZENIEJest rok 1976. Lotnictwo ZSRR ma się bardzo dobrze. Na niebie królują samoloty takie jak MiG-21, Mig-23, MiG-25, Su-17 oraz Su-25. Młodzi adepci lotnictwa szkolą się głównie na napędzanych 9-cylindrowymi silnikami gwiazdowymi Yakach-52, aby następnie móc przesiąść się na poddźwiękowe samoloty L-39 Albatros i w dalszej kolejności na samolot MiG-21 bis. Piloci śmigłowcowi korzystają głównie z maszyn Mi-8 oraz Mi-24, które okazały się wyjątkowo udanymi konstrukcjami. Coraz głośniej mówi się jednak o prototypie nowego śmigłowca szturmowego, noszącego nazwę Ka-50 (Чёрная акула).
MANEWRY ANAPA '76Jest początek lata 1976 roku. Dokładnie na dzień 7 sierpnia zaplanowano duże manewry wojskowe w okręgu Krasnodar na poligonie Anapa-Vityazevo. W bazach lotniczych trwają gorączkowe przygotowania do jak najlepszego zaprezentowania się podczas manewrów. Na lotnisku Krymsk działają eskadry Lotnictwa Myśliwskiego (samoloty MiG-21) oraz Lotnictwa Szturmowego (Su-25). Na lotnisku w Anapie swoją bazę mają eskadry Śmigłowców Transportowych (Mi-8) oraz Śmigłowców Bojowych (Mi-24, Ka-50).

Szkolenia i ćwiczenia odbywają się poligonie Anapa-Vityazevo znajdującym się na zachód od lotniska. Centralnym miejscem poligonu jest jezioro Vityazevkiy Liman, cele natomiast zlokalizowane są na jego południowo-zachodnich i południowo-wschodnich brzegach. Anapa-Vityazevo dysponuje również wyrzutniami bezzałogowych aparatów latających, dzięki którym możliwe jest trenowanie operacji powietrze-powietrze.





ZAKRES SZKOLENIA/TRENINGUPrzygotowania do manewrów obejmują następujące zagadnienia:
- uruchomienie i przygotowanie maszyny do lotu
- kołowanie
- start
- nawigacja
- obsługa radaru (jeśli dotyczy)
- obsługa broni powietrze-ziemia
- obsługa broni powietrze-powietrze
- lądowanie na lotnisku
- lądowanie w terenie przygodnym (jeśli dotyczy)
- lądowanie na drogowym odcinku lotniskowym (jeśli dotyczy)
- transport ładunków (jeśli dotyczy)


Najbliższe loty już wkrótce. Typ realizowanych zadań będzie zależał od zapotrzebowania w danym dniu. Umówimy się kto potrzebuje szkolenia i w jakim zakresie. Po wyszkoleniu wymaganej ilości osób w poszczególnych eskadrach (myśliwskiej, szturmowej i śmigłowcowej) fabuła ruszy dalej (przeniesiemy się kilka lat do przodu). Łączność podczas misji odbywać się będzie przez SIMPLE RADIO. Po pierwsze zwiększy to imersję, a po drugie pozwoli lepiej zapanować nad niepotrzebnym bałaganem na radiu.
Jak zwykle - jeśli macie jakieś pytania, sugestie - piszcie śmiało.